9 Şubat 2012 Perşembe

Gamze için bir kaç 'tık' ricası

Bambaşka şeyler yazma planı ile oturmuştum ama bloglardaki başlıklar bir anda gündemimi değiştirdi.
Dün yada evvelsi gün ( bu günlerde günüm gecem belli değil emin değilim hangi gün ) Deli Anne' nin paylaştığı linkte ayaküstü okumuştum Gamze' yi.. O an ve sonrasında boşa çıktığım her an içim yandı ama yorgun beynim iteledi düşünmeyi.. Erteledim..
En büyük ayıp aslında acı veren şeylerin üzerine gitmek, çözmek, çözüme el atmak yerine düşünmeyi bile ertelemek..
Ben bu akşam yazmayı planladıklarımı hiç yazmasam da olur.
O yüzden önce Gamze' nin bloğuna oradan da Deli Anne' ye Özgüranne' ye ve Başak' a misafir olun..
Nasıl yardım edilebileceğini öğrenmek bir telefon ve hatta bir kaç tık kadar yakınken, düşünmeyi bile ertelemeyelim..




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails