12 Ağustos 2009 Çarşamba

30' dan Sonra

Yaşamımıza bir bebek girdi gireli daha bir araştırmacı daha bir meraklı mı olduk ne? Internet üzerinde bitmek bilmeyen geziler sırasında yorumlara , tavsiyelere, fotoğraflara bakarken benim de söyleyeceklerim, paylaşacaklarım olduğunu farkettim. Farkettim ki geç bile kalmışım bunları biriktirerek. 9 ay önce yoktu halbuki bunca anlatacak ve paylaşacak şey.. Evet Arda tam 9 aylık oldu. Güzel başlayan, görece zor biten bir hamilelik, avucumuza düşen minicik bir bebek..30 yaşına kadar biriktirdiğim, üstüste koyduğum ekleyerek çoğalttığım,doldurduğum yaşam bir anda sıfırlandı ve en baştan başladık sanki.. Çok da şey birikti 9 ayda. Bir yerden başlamak lazım dedim kendi kendime, 30'dan sonra başlıyorum işte..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails