31 Aralık 2009 Perşembe

Yavaş başladı 2009 hızlı bitti. 2008 sonunda mecburi ev istirahatimle başlayan yavaşlık, tospanın kucağımıza gelişi, evde geçen bir kaç aydan sonra işe dönüş..Evi düzene sokmaya çalışmak, bedenimin işte aklımın evde olduğu günler, kendimi güne kaptırmaya çalıştığım, endişeleri unutmaya çalıştığım günler.

Koşturmaca.. Koşturmayaca alışma.. Bu kaosun içinde işi gücü herşeyi bırakıp gözümüzü ayırmadığımız tospa.. 2009 benim için geçiş dönemiydi. Hormonlarımın etkisinden kurtulup dünyaya dönmem yıl sonunu buldu. Hastalıklı bir dönem değildi sadece normale dönme süreciydi. Mutsuz değildi, aksine mutlu, neşeli, hareketli bir yıldı. Biyoritmimin, ruhumun ritminin değiştiği bir yıldı.

Kendi içimde taşların yerine oturması, iş-ev-eş-çocuk dörtlüsünün içine " ben" köşesinin eklenmesi, eksiklik duygusu, yetişememe, layık olamama, vicdan azabından kurtulup, iyi kotardım ben bu işi güveninin gelmesi yıl sonunu buldu.

Tospa büyüdü, ayaklandı, çığlıklar kahkahalar gıcırtılı gülüşlerle doldurdu evi,, O zaman bir oh dedim sanırım, çocuk gibi bakmaya başlayınca yüzüme, bir de anne olarak mutlu huzurlu olduğumda onun da mutlu ve huzurlu olduğunu keşfettiğim zaman bir oh dedim..


Şimdi yavaş yavaş kitaplarıma geri dönmek istiyorum, onları rahat ettirecek bir yer ayarlamak, aralarına yenilerini eklemek,

Spora devam edebilmek, ederken aklımı da yanımda götürmeyi öğrenmek,

Tospa ile yapmak istediklerim listesini hayata geçirmek, tüm hazırlıklar için zaman yaratabilmek,

Yeni bir fotoğraf makinası edinmek ( hem tospa için hem de diğer minik ayrıntıları unutmamak için )

Daha az uyumak,

Daha çok dinlemek,

Aynı kitaplar gibi dinlemek istediklerimin bir listesini çıkarmak ve edinmeye başlamak,

Biraz bişiler dikmeyi öğrenmek :)

Evi ikinci posta elden geçirip, bütüüüün gereksiz şeyleri atmak, yer açmak, rahatlamak istiyorum.

Geniş, huzurlu, hop diye akan, akarken tökezlemeyen, arkasında güzel anılar bırakan bir yıl olsun istiyorum..

Herkes için hepimiz için ..

Mutlu seneler!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails