2 Şubat 2011 Çarşamba

Elmer , Garantilidir! :)

Evrim , Elmer' ı mutlaka edinin,okuyun, garantili demişti.
Ben de tavsiyesini dinleyip Elmer ve Elmer ve Hipopotamlar' ı almıştım. İlk önce pek yüzüne bakmadı. Sonra bir iki derken, şimdi akşamları Elmer üstüne Elmer okuyor, okutuyor.
Elmer ve Hipopotamlar' ı okumaktan ben tükendim, o tükenmedi.
Allaha şükür ki her akşam bu kitabın yanına bir başka kitap da seçiyor, içinde Elmer olmayan :)
Uzun hikayelere sabrı yetmiyor diye düşünerek, ondan önce ben okuyup her sayfayı bir iki cümle ile ona anlatıyordum. Ama kendi kurduğum cümlelerden de fenalık gelince, satır satır okuyayım belki o da doyar kitaba dedim.
Sonuna kadar dinledi.
Geçen günlerden birinde kitap yetmedi, "Elme şaatısı söyle anne!" dedi. Elmer şarkısı nedir oğlum derken baktım çaresi yok uydurdum bir şarkı:
" Bir gün renkli fil Elmer gezmeye gidiyormuş.
  Yolda giderken  kuzeni Vilbur'a rastlamış
  Birlikte hoplayarak zıplayarak gezmişler
  Çok neşeli çok güzel bir gün geçirmişler"
Buyrun siz de bir melodiye oturtun, söyleyin..
Kaç akşam oldu bilmiyorum ninni yerine Elmer şarkısı söylüyorum, o da sırıtarak dinliyor.
Elmer ve Hipopotamlar' dan kendimi kurtarmak için gidip diğer bulabildiğim Elmer' ları da aldım.
Elmer ve Kelebek
Elmer ve Pembegül
Elmer ve Gökkuşağı
Çok sevineceği kesindi de, asıl bir de sonuç mu desem, özet mi desem , çıkarmış ki kitaptan bayıldım:
" Anne, Elme telebege yaadım etmiş, telebe de Elmeyaaaa, bilio musun?"
Nasılsa bir gün Elmer aşkı da bitecek, unutulmasın diye yazayım dedim.
Siz de okuyun , garantilidir :))
Paylaş

3 yorum:

elif ada dedi ki...

Kuzum benim ya. Nasıl masumlar, nasıl güzel bir dünyaları var. Onun da şu an kendine en yakın hissettiği Elmer, ne yapsın minik kuzum. Öpüyorum onun bal yanaklarından

Evrim dedi ki...

Ben sana dedim :)

Anneannenin getirdikleri ile simdiki favorimiz deyyek (degnek)adam! Bu da garantilidir :) Dolu dolu, ust uste uc kere falan okuyorum. Daaa deyyek adam oku! (Daha degnek adam oku!)

Ama Elmer her zaman Elmer :)

Nilay (Nil'inki) dedi ki...

Gözümün önünde canlandı "telebek" deyişi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails