8 Mart 2011 Salı

Bu sıkıntı kapkara gökyüzünden ve hiç kar gibi yağmayan kardan heralde..

İnsanın içinden yazmak gelmiyor ama günler de geçiyor..
Binbir değişik kelime, olay, hal, tavır katılıyor aramıza..
Fotoğraflar da sekteye uğradı bu ara, çektiklerimizi atacak yer bile kalmamış laptopta..
Çağlar, ek bir diski anca dün akşam alıp geldi ama back up alması kurması derken daha birkaç günü var o işin..
Cumartesi akşamı, Pazar sabahı gideceğimiz fiyatyo = tiyatroya sevinirken, enerjisini atamamış halde evde deli danalar gibi koşarken, halının üzerinde, dümdüz yerde düştü sıpa.. Çok ağladı, basamadı ayağının üzerine..
Bugün Salı, hala hafiften sekiyor, koşmaya ise hiç yanaşmıyor..
Şiş yok, morluk yok, soruyorum acı yok, elliyorum birşey yok, ama birşey var işte..
İçimdeki endişeli, huzursuz anne hemen gösteriyor kendini..
Halbuki saklıyorum ben onu, örtüyorum üstünü, eğitmeye çalışıyorum ama ilk boşlukta fırlıyor dışarı..
Aklım Arda' da, kendim iş yerinde günü bitirmeye çalışıyorum..
Doktoru da bekleyelim Çarşambaya kadar dedi.
Yarın Çarşamba işte..

Paylaş

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails