16 Mart 2011 Çarşamba

Sabah Keyfi

Sabahın erken saatlerinde mutfağın kapısından bana şaşkın şaşkın bakan kocamı gördüğümde fotoğraf makinasını ayarlamaya çalışıyordum.
Şu “soyut”  afrikalı kadınları çekebilmek için..
Ama o bana ben ona gülmeye başlayınca, bu çıkmış bir tek ..Bunları alırken aralarına bir tane de yüzü gözü olan almak istedim de, satan çocuk “olmaz abla, bunların hepsi soyut”  deyince gülesim gelmişti..
Bence iyi de olurlardı yan yana ama çocuğu kıracağıma almadım “somut” olanını J
Çocuk haklıydı da ,  benim gözüme güzel gözükmüşlerdi sadece, soyut somut umursamamıştım.
Herkesten erken uyanmak, hele de hava güneşliyse, keyifli olmasının yanında , benim  oyunlarıma da zaman yaratıyor ya, pek seviniyorum.
Hem kalkabildiğime, hem de güneşli havaya..





Paylaş

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails