27 Ağustos 2011 Cumartesi

Bir su hikayesi, hem de soğuk

Mesafeli, tedbirli ve hatta evhamlı olduğunu hissediyoruz diye anlattığımız doktorumuzun ana sorularından biri şu olmuştu:
- Git garsondan ekmek iste dediğinizde ne yapar?
- Gider, garsonun tabiri caizse totosunun dibine kadar  girer, ama istemez
demiştik.
O da bize , kontole gittiğimiz ay itibari ile 'normal bu davranış' demişti.. Yine de bu tip tek başına atacağı adımların, önemli basamaklar olacağını anlamıştık.
Daha da gelmeyin bana, artık gerek yok diyerek uğurlamıştı bizi.
Bugün ikimiz bir cafe nin dış kısmında oturuyorduk. Elimde çanta ve bir torba var. Self servis bir yer, kendisi su isteyince baktım çantaları ve Arda' yı bırakıp içeri girmem mümkün değil. Hepsini toplayıp girmek ayrı dert.
Al dedim sana para. İçeri gir kasadaki abladan su iste ve parayı ver.
Gitmez bu şimdi, çantaları emanet edecek birini bulsam diye bakınmaya kalmadan Arda gözden kayboldu.
Camdan izlemeye çalıştım, abla ile bayaa bir konuştular, abla suyu verdi sonra geri aldı başkasını verdi filan , neyse bizimki geldi elinde su, yüzünde kocaman bir gülümseme
- Anne soğuk su aldım baak!
Bir de değiştirtmiş , soğuk olanı almış da gelmiş..
O su şişesi pek kıymetli bugün. Benim aldığım su, benim şişemdeki su diyerek gözden kaybetmiyor şişesini..
Ben de gözümün önünden o gururlu gülümsemeyi kaybetmemeye çalışıyorum :)

Paylaş





1 yorum:

Evrim dedi ki...

Para üsütünü almış mı bari :) Demir parayı veriyor ve alacağını alıyor. Şimdilik bu olay sadece ver ve al şeklinde. Para üstü mevhumu yok. Çok bonkör kendileri :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails