12 Eylül 2011 Pazartesi

Kubilay Abi

Bir bilinmezdi Kubilay Abi, bir kaç gün önceye kadar..
Arada kaçtığı karşı komşu evinde bir de abi vardı hep bahsedilen ama karşılaşmak mümkün değildi..
Çünkü Kubilay Abi annesine göre 17, babasına göre 16 yaşında, yaz tatilinin son günlerini yaşayan yerinde duramaz bir genç adam..
Bir akşam koşar adım içeri süzüldüğü karşı dairenin salonunda karşılaşıncaa, işte öyle başladı her şey..
'Anne salonda bi abi vardı böööyle uuupuzun' diyerek.. Sonra o abi nasıl öyle uzamış, ben de abi olunca uzayacakmıyım öyle, diyerek soruları sıralamaya başladığında ben ellerim dolu mutfaktaydım.
Kendi dayısı da uzupun bir adam ve uzama nedeni genlerinden öte spor olduğu için, gayri ihtiyarı cevap verdim: ' Çok spor yapmış Kubilay abi, arkadaşları ile bol bol top oynamış, öyle uzamış işte'.
Bir yandan da düşünüyorum neden dayının boyu böyle cezbetmedi de, komşu abi hayranlık kazandı diye. Dayı abiden daha uzun oysa..
Nitekim ertesi akşam servisten iner inmez haydi dedi parka gidelim, top oynayalım, boyum uzasın.
Parkta deli danalar misali koşup, diğer abilere bir sen at bir de ben diyerek oyun öğretme çabalarından sonra, ' hala uzun boy gelmedi ama, daha oynayalım'  deyince çareyi yeniden Kubilay Abi de buldum.
Gel dedim soralım, öyle bir günde top oynamakla uzamazsın, ne oynamış, ne kadar zaman oynamış, öğrenelim. Hem bak aaa belime gelmişsin Arda, daha ne olsun diyerek eve döndük.
Ne var ki Kubilay abi yaş icabı evdekilere zor anlar yaşattığından ve o akşam bir aile toplantıları olduğunu bildiğimizden kapılarını çalmadan bir şekil eve girdik. Duş, boy ölçme, babaya olan biteni anlatma aşamalarından geçmiştik ki kapı çaldı.
Ah Kubilay abi biz seni tam unutuyorduk ki, sen nereden çıktın?
Gecenin devamı Kubilay Abi' nin odasında, üstelik bir başka misafir abi ile birlikte geçti. İkisi de upuzun, hem de müzik yapıyorlar! Bıkmadan usanmadan Arda' ya kapıyı açıyorlar, dans ettiriyorlar, sorularına cevap veriyorlar, Arda var diye sigara içmiyorlar, bir de arada kucaktan kucağa geçirip hoplatıp zıplatıyorlar..
Sıpa keyiften dört köşe,,
'Lap' (Rap) yapmayı öğrenmiş ve daha çok top oynama azmi ile döndü eve..
Dayının daha didaktik oyunları ve ilgisinin yanında, komşu abi kendi deyimi ile ' yaramaz gözükmüş' Arda' ya. Boyu uzun ama yaşı o kadar uzun olmasa gerek diye düşünmüş olmalı ki, gözü kulağı şimdi karşı kapıda.
Veee nitekim bu akşam uyku öncesinde yine seyirtti komşu kapıya, onlar da zaten dünden razı bunu konuşturmaya,, Ben de fırsat bu fırsat deyip yazıverdim. Çocuğu komşuya satıp bloga yazı yazan anne olmak da fena değilmiş hani :))

Paylaş

1 yorum:

elif ada dedi ki...

Hehe Arda'yı lap yaparken görmek isterdim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails