3 Aralık 2013 Salı

Mavi

Maviyim ben bu kış.
Hayır hayır oğlanlardan sebep değil..Aksine hiç sevmiyorum sıpalara mavi giydirmeyi.
Ama bu sene elim gözüm hep mavilerde. Baktıkça bakasım geliyor mavi her ne varsa.
Dinginlik mi veriyordu mavi?
Onu bunu bilmem de mavilere baktıkça  aklıma hep Mavi Tutkunu Karga geliyor.
Redhouse Kidz yayınlarının mavi serisinden bir kitaptı ve  ne güzel mavili bir kitaptı kendisi :) Ben daha ilk okumada çok sevmiştim. Oysa çocuk kitaplarını sindirmem hep bir kaç okuma sürer hele ki mesaj veren kitaplar daha bir zor gelir bana..
Arda ise bir iki okuttu sonra ana fikrini kaptığı her kitaba yaptığı gibi bıraktı peşini.
Dur akşama çıkarayım bakayım, belki unutmuştur..
Bin tane şey yazasım var şuraya da, bilgisayarın başına oturunca bir baktım maviye çalmış blog da..
Oysa sabahtan beri tek boş aralığım idi.
Bizim tombalak oğlan bugün üstümde uyumaya karar vermişti. Sabahtan beri peşpeşe, gözgöze, dizdize idik. Anca razı olmuştu yatağında uyumaya ve ben de iki satır karalamak için koşmuştum ki bilgisayarın başına..
Bir baktım ki mavili olmuş blog da. 

1 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Mavi yakışmış ama :)

Bu arada, o kitabı sizden duymuştuk; biz de seviyoruz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails