10 Ağustos 2010 Salı

Bir yanımla öteki yanım

"Sen büyüyorsun artık, süt de çok azaldı annecim, bu akşam da emelim hadi gel, ama yakında bitebilir süt kalmayabilir, olsun kalmasın benim oğlum bardaktan içebiliyor artık sütünü,değil mi? "
Bu cümlenin sonucunda her akşam iki üç yudumdan sonra memede uyuyan ve biraz kucağımda tutayım da öpeyim seveyim uyurken desem, yatağa yatmak için kendini kucağımdam atan sıpa, yatağa yattığı anda zıpladı."Meme mi veecen?" diye sızlandı, olmaz dedim, emdin demin hadi sen yat ben ninni söyleyeyim. 1,5 saat kadar debelendik, sonunda memeden ümidi kesip başını göğsüme koyu uyudu.
Gece emmelerini çoktandır kesen gece uyansa da su içip yatan o çocuk gitti dün gece, yerine dakka başı uyanıp meme mi istiosun? meme mi emicez? diye sızlanan, ağlayan bir çocuk geldi.
Halbuki bu sadece başlangıçtı..Eylül sonu ufukta gözüken seyehat olmasa daha da ileri atabileceğim,erteleyeceğim bir başlangıç..
Bir yanım hazırlanmalı artık bu fikre diyor, Kasım da 2 yaşını dolduracak. Hatta bunu söyleyen yanım, çok da makul bir süre önce hazırlığa başladığını düşünüyor..
İçi giden, emsin işte 2 yaşına kadar diyen yanım, şu muhtemel seyahat iptal olsa , daha uzun sürede , yavaş yavaş yapsak şu işi diyor..
Hiç alıştırmadan onu bırakıp gitmek memeyi ben yokken unutmasını beklemek, acı vs bir şeyler sürüp iğrendirmek gibi çözümler hiiiç ama hiiiçç bana uymuyor..
Bir yanım öteki yanı ile oturdu bugün sabahtan beri düşünüyor..

Paylaş

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails