28 Eylül 2010 Salı

Hamurdan ne alırdınız?

Arda elinde ezilmiş dümdüz olmuş oyun hamuru ile mutfağa gelip ' yaamacuuunnn' dediğinde ne dediğini anlayabilmek için bir kaç saniye düşündüm , 'aa lahmacun mu yaptın? :)' Nerden biliyor yaw bu çocuk lahmacunu derken cevap geldi: 'Baba yaptı.' Birazdan gitti bu sefer korkunç! gözüken bir sosisli ile geri geldi.
Çağlar beyin karnı mı acıkmış, neden çocuğa böyle şeyler yapıyor vs vs diye eleştirel düşüncelerimi sıralarken, hamurdan fastfood lar gelip gidiyordu. Son nokta siyah hamurdan yapılmış kola şişesiydi. Onu görünce dayanamadım, git dedim babaya söyle bunun yanına bir de patates kızartması yapsın! Çok geçmedi patatesler hazırdı! Evin büyük çocuğu hamurlarla oynarken yaratıcılığı midesine sıkışmış bu akşam diyerek söylenmeyi sürdürdü iç sesim.
Hani güya biz yapmayacağız, o hem hayal gücünü geliştirecek hem de el becerisini ya, hani onun yaptıklarını kendi söylemediği sürece birşeylere benzetmeyeceğiz ya.. Nerdee? Bizim baba oturmuş hamurlardan lahmacun, hamburger filan yapıp, bir de anneye yolluyor..
Yoksa kıskanıyor muyum da dedim arada. Ben hamuru elime aldığımda top yapmaktan öteye gidemediğimden olsa gerek şimdi hamurdan pizzalar filan fazla geldi bana :) Sonra annemin Arda uyuduktan sonra oyun hamurlarından yaptığı minik kediler, çiçekler filan geldi aklıma, yok yok demek bu ailenin en beceriksizi benim diye düşünürken yapılabilecek fastfoodların da sonu geldi zaten.
Sonra bugün bir an aklıma gelip insanlar oyun hamurlarından neler yapıyor acaba diye şöyle bir arattım ve Play-Doh ' un envai çeşit yemek seti, barbekü seti, meyve pizza ve daha bir dolu şey yapabildiğiniz mutfak setleri ile karşılaştım.
Meğer kocamın hayal gücü midesinin değil, pazardaki talebin eseriymiş :) çok pardon çok pardon:)

Paylaş

1 yorum:

NiLaY dedi ki...

biz de evde sürekli kek, kurabiye yapıyoruz hamurdan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails