15 Nisan 2011 Cuma

Tıyayam Tıyayam Tıyayaam Tam Tam

Arabamı sattım, otobüse geri dönüş yaptım, iyi yanı kitap okuyorum yolda!! Yaşasın!
Kargocularla kavgalıyım,arkadaşımın Tchibo'dan benim adresime gönderdiği kargosu bir haftayı geçti elime ulaşmadı..
Hava bir türlü ısınamadı, her sabah azcık güneş görüp incecik çıkıyorum, akşama donmuş olarak giriyorum eve, nitekim gel hastalık geel geel diye çığırmaktayım ama ne yapayım çok sıkıldım koca montların içinde gezmekten..
Hafta geçmek bilmedi,bugün Cuma ama akşamı edecek sabrım bile yok, gözüm hep saatte, hiç iş yapamadım sabahtan beri ..
Aslında pek güzel şeyler de oldu da bardağa boş tarafından bakarsan hep boştur ya , bu hafta öyle yan yan bakıyorum bardağa ben..
Pazartesi arabamı son hız satıp işe koştum ki masamda bir paket, "Alya arkadaş" oğluma bir kitap ile pek güzel bir resim göndermiş :) Nasıl boğucu bir gündü, nasıl içim açıldı paketi açınca. İçinden bir de bir türlü bulamıyorum dediğim kitap çıkınca , çocuklar gibi sevindim. Birisinin senin yakınmanı ve seni hatırlaması kadar güzel bir şey var mı?
Açtığım gibi de geri paketledim. Akşama doğru da Alya' nın bir fotoğrafını basıp götürdüm paketi Arda' ya. Sana göndermiş dedim, bak gel başka fotoğraflarını da göstereyim sana.
Resmi panomuza astık, her sabah bakıp "pon pon da yapıştıymış anneee" diye seviniyor :) Arada gidelim mi Alya arkadaşa diye soruyor, ardından ekliyor "hani hediye döndeymişti ya banaa" , ben bilmiyorum ya hatırlatma ihtiyacı duyuyor çocuk :)
On yüz milyon kere teşekkür Esra' ya ve Alya' ya.. Her sabah kulaklarınızı çınlatıyoruz biz, çınlıyor mu ? :)
Sonra tıyayam tıyayam tıyayaam tam tam diye şarkı söylediği ve çekmeyi başarabildiğim bir video var, günlerdir yükleyeceğim de Yapıncak' a göndereceğim de oooff off.. Elime yapıştı kaldı.
Üstüne dün akşam bir de piri piri pam pam ekledik yanına.. Artık kesin göndermeliyim, kesin..
Paulo Coelho-Elif ve Çocuklarla El Ele Ebeveynliği aynı anda okuyorum.
İkisi de içimde tellere basıyorlar tın tın..
Acaba ondan mı geçmiyor hafta hı?

Paylaş

2 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

yerim onu ben :))

güle güle kullansın hediyesini..araban için ise hayırlısı olsun canım benim..

xxx dedi ki...

canım güldürdün beni geceyarısı :)
pon pon seviyor bizimki, garip oldu tepede ama oraya yapıştırmak istedi:) beğenmesine çok sevindim..

otobüs işi hayırlı olsun, araba kullanmak bazen eziyet oluyor, birinin bunu yapması seninde kitap okuman ayrıcalık bence. tadını çıkar :) arada bişiler ye atıştır.
umarım tanıştırırız ufaklıkları bir gün. sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails