1 Temmuz 2011 Cuma

Yaz


Dün akşam için Arda' ya ben alacağım seni demiştim, gittim biraz vakit geçirdim okulda.
Arda benimle değil servisle eve dönmeyi tercih etti ama ne yapalım bu beni ilk satışı değil zaten :)
Kreşte bir avuç çocuk kalmış.
Kışın da çok kalabalık bir okul olmamasının avantajlarını yaşadık aslında hep, ama ya yazları?
Acemiyim bilmiyorum..
Yaz aylarında az çocuk bol aktivite oluyor diyorlar.
Benim gördüğüm de her bir çocuğa daha fazla ilgi ve özen gösterilebildiği ama bir o kadar da coşkusunu kaybetmiş sanki o bahçe,,
Çocukların sesleri sessizliği bastıramıyor,,
Öte yandan Ali anneannesine gitmiş, Veli artık gelmeyecekmiş, Ayşe denize gitmiş haberleri de geliyor bacak kadar sıpadan.
Denizden filan anladığından değil ama bazıları gidiyor bazıları kalıyor , nasıl oluyor bu iş sorusu dönüyor sanki kafalarında her birinin..
Arda' nın Arda abisi şapur şupur yumuluyor bizimkine sonra bana bugün benim soon diyor..Düz duvara tırmanan cinsinden derler ya öyle bir çocuk işte, son hızla da kayboluyor yanımdan :) Arda anlamıyor 'son Arda abinin miymiş anne, ne dedi sana anne' deyip duruyor.
Kendi yazlarım geliyor aklıma, tabii ben çok daha büyüktüm Arda' dan ama okulu iple çekerdim. Okul ders değil, arkadaştı, eğlenceydi. Yazların sıcağı sessizliği sıkardı beni. Ne yapacağımı bilemezdim.
Bu ilk yazı biraz ev biraz okul döngüsü ile geçirmek en mantıklısı gibi şimdilik. Arada belki haftalık boşluklar bırakmak. Kendi öğretmeninin iznine denk getirip belki bir ara verdirmek..
Yaşayıp tecrübe edeceğiz anlaşılan.

Paylaş


1 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Hadi bakalım hayırlısı :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails