20 Aralık 2011 Salı

Tembel bünyeye faaliyet birebir

Hiiiç bir şey yapmadan oturamam derdim hep, mümkün değil dayanamam öyle bomboş durmaya.. Durabiliyormuşum..
Dünden kalan kafa karışıklığı ve gerginlik yerini pelte olmuş bir 'ben' e bıraktı..
Koskoca gün oturdum..
Oturmaktan totom ağrıdı,,
Sonra kapı önüne çıkıp servisi bekledim.
O arada yağmuru dinen havayı soludum, hah biraz açıldım derken servisin kapısı açılır açılmaz
- Anneeee hediye yaptık biz bugün , sana yılbaşı ağacı, babama da elma yaptım ama yılbaşında vericem,
diye anlatmaya koyulunca cüce, bir de üstüne
- Hadi şimdi ev okul olsuun, ben öğretmen oliyiim, sen de çocuk oooll, sonla faaliyet yapalım,
diye girince eve, o dakikada anladım ki benim oturma saltanatım sona ermiş bulunmaktadır..
Faaliyet, etkinlik, aktivite kelimeleri de okul ile birlikte evimize girip çıkmak bilmemiş, küçücük ağızda pek koca duran kelimeler..
Yok mu daha basit bir anlatı mı, hani boyama yapalım, resim yapalım, kağıt keselim değil, 'faaliyet ' yapalım.. Bir de bu faaliyet kelimesinin içi öyle dolu ki.. Hamurdan tut, elişine, boyamadan tut, dergi çalışmasına kadar herşey bu kelimenin içinde..
Faaliyet yapalım da ne yapalım, üstelik çoook üşeniyorum diye içimden geçirirken çok aramam gerekmedi, malum öyle ha deyince uyduramıyorum bir şeyler. Ayça sağolsun en basitinden yapmış tarifleri, bizim akşamımıza da boyaya bulanmış bir Arda ile bir karton ağaç konuverdi..


Arda' yı temizlerken iyice açıldım ama iyi oldu,,
Demek ki neymiş ?  Tembel bünyeye faaliyet iyi gelirmiş..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails