12 Aralık 2011 Pazartesi

Kat Karıştır - Yap Yakıştır

Masal ve hikaye canlandırıyor musunuz siz de?
Bazen masalın içine girip, herhangi bir karakter olup, bazen de dışında durup her bir karekteri ve ortamı yaratarak?
Bu yeni oyun ve son günlerde görmeyi en çok sevdiğim kareler bunlar işte..
Farklı oyuncakları bir araya getirip, karıştırarak oynamakla başlayan sürecin ( tren istasyonu yapmak için başka bir oyuncağı kullanmak gibi ), bu kadar keyifli bir yere varacağını düşünmemiştim..
Sakar Cadı Vini' nin Doğumgünü Mizanseni
Kalemler: Çimenlere bırakılan hediyeler
Dikdörtgen ve çıkıntıları: Bahçedeki labirent
Kuleli Platform: Zıplama Kalesi
Lego Adamlar: Kuzen Püskül ve Marmelat Dayı
Yerdeki Korsan: Korsan
Hamurlar: Pasta ve diğer yiyecekler
Kadraja girmeyenler: Sakar Cadı Vini ( bir el kuklası ) ve kedisi Vilbur (lego kedisi)

3 yaşın kıpır kıpır zihninin ürünleri benim 33lük hantal beynimi de zorla, dürte dürte hareketlendiriyor ya , ben onu seviyorum asıl..


1 yorum:

Evrim dedi ki...

Demir'in cırt cırtlı ahşap armutun üstü ile mantarın altını birleştirerek yaptığı çam ağacını aynı böyle raylarla oyununa dekor olarak katması geldi aklıma. Tabi iki yaş civarı olunca Arda'nın kurduğu sahnenin şahaneliğinden eser yoktu ama olsun benim aklıma geldi işte :)

O zaman bu yaptığından esinlenerek bloga da yazmıştım. yine yazıyorum. Ne yapmalı etmeli bu çocukları hem büyütmeli, hem çocuk bırakmalıyız :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails