1 Ocak 2012 Pazar


Bu sene yeni yıl heyecanını yakalayamadık biz..
Arda her gün eve yeni bir neşe, yeni bir yeni yıl şarkısı, yeni bir kostüm fikri taşıdığı halde..
Onu hiç kırmadan nasıl olup da kendimizi kaptıramadık anlamadım..
Çığlıklar atarak, el çırparak kurduğu ağaç, bana her akşam bir oyalanma fikri çıkardı sağolsun..
Kah kardan adamlar yaptık astık üzerine, kah minik çiçekler yaptık astık..
Her akşam babasını heyecan içinde karşılayıp yeni süslerini göstermesine vesile oldu..
Bol bol gülmesine,,
Noel babalar boyadık, ağaçlar, geyikler  kestik..
Bu yılbaşı çok meşguliyet buldurdu bize de, yine de bir miskinlik, bir ruhsuzluk..
Cumartesi sabahına ateşli uyandı Arda, Cuma akşamı girdiğimiz evden burnumuzu çıkarmadan, Arda' nın yanına Çağlar' ı katarak bu akşamı bulduk..
Yılbaşı gecesinde anneanne ve kocaman anneanneyi de aldık yanımıza, yine de gece 12 yi zor bulduk..
Şu saatlerde Çağlar' ın ateşi çıkma eğiliminde, Arda' nı ateşi sabitlenmiş halde, mıyır mıyır, mızır mızır oturuyoruz evde..
Annem iyi ki gelmiş, onun geldiği her an elim ayağım dinleniyor, ruhum da dinleniyor biraz ama gitti bile..
Yılın ilk gününü bu kadar huysuz ve huzursuz geçirmiş miydim daha önce , bilemiyorum..
Oysa çok umutluyum 2012' den..
Yepyeni yepyeni şeyler olmasını bekliyorum..Hayatımın her noktasında bir dönemeci kıvrılacakmışım gibi hissediyorum..
Umarım yılın sonu sağlıkla ve huzurla geldiğinde, bugünün bu miskin ve bıkkın havasının aksine, arkamda kıvrım kıvrım bir yol bırakmış olurum 2012' ye dair..
Herkese, hepimize bol şans, sağlık, neşe ve huzur getirsin yeni sene..


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails