16 Temmuz 2012 Pazartesi

Bir arayı kapama yazısı

'Harala gürele' ne demekse, işte tam ona layık iki üç hafta geçirdik..
Önce hastalık, sonra derlen toplan taşın, yerleş, sonra bir daha hastalansın sıpa derken şimdi dinlenme zamanıdır.
Çok kızdım kendime, yazın ortasında iki kere hasta edilir mi çocuk diyerek..Yediğine içtiğine o kargaşada dikkat edemedik, saldık biraz acaba ondan mı arka arkaya devrildi dedim durdum ama bütün dert çocuk hastalığı olsun deyip geçtim bir yandan da..
Taşınmak başka bir iş zaten. Biz hepi topu iki kat yukarı çıktık , kulağa kolay geliyor konuşurken ama iş bir evi toplamaya gelince öyle olmuyor işte. Seneler öncesinden apartman içi bir taşınma tecrübem daha olduğundan öyle kucaklar çıkarırım düşüncesinin sadece bir hayal olduğunu çok iyi biliyordum. Bu ev toplanacak, ıncık cıncık ayıklanacak, herşey kutulanacak dedim, herkes bir açtı gözlerini ne gerek var gibisinden.
Nitekim en çok toplanırken yorulduk ama değdi. Yarım günde yerleştik hop diye..
Babaanne-dede sağolsun el verdiler bu sefer de..
Bir kaç gün sonra da bavulları topladık, vurduk kendimizi yola..
Tüm bu süre zarfında, aslan kaplan ortağım, herşeyden önce arkadaş olduğumuzu hiç unutturmadı sağolsun..Koştu koşturdu, ben işi gücü unuttum.
Şimdi ikimiz de tatildeyiz, ki bu da nasıl bir plansızlıktır ki koskoca yazda denk getirdik tatilimizi.. :)
Üç gündür Aydın- Kuşadası aksındaki dağlara bakıyorum.
İstanbul nasıl yormuşsa gözlerimizi, bu boşluk, ufukta sadece ağaç, dağ, taş görmek kendimi başka bir dünyada hissettirdi bana..Habire sence de garip değil mi diyorum Çağlar' a. Sanırım o daha tatil bir havasında, pek takmıyor beni :)
Arda ise sadece uykusu geldiğinde yada acıktığında hatırlıyor annesini. Gerisi Ege abi eşliğinde oyun ve kahkaha. Neden daha önce akıl etmemişiz tatillere Ege' yi de götürmeyi?  :))
Bu tatilin detaylarını yazacağım ayrıca..Bu bir arayı kapama yazısı oldu.
Ayrıca da geç oldu. Sıpaya kum oynamaya gideceğiz sözümüze istinaden sabahın köründe sahilde olacağız yarın sabah..

Ve bugünkü sıcak yusufçukları bile bayıltmıştı..Ağaç gölgesi, su sıpırtısı bile kar etmedi.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails