11 Ocak 2015 Pazar

Şaşkın Diyaloglar


Bir gece önce kabus gördüm deyip yanımıza geldiğinden ertesi gün sordum:
- Ne gördün dün gece rüyanda?
- Ne gördüğümü hatırlamıyorum ama çok boyamalı birşeydi..
- Boyamalı ne demek?
- ( o anda oturduğu halının renklerini gösterip) böyle işte renk renkti, yani beyaz bir rüya değildi.
- Sen rüyalarını beyaz mı görüyorsun hep?
- Beyaz değil anne siyah beyaz görüyorum ! Ama bu renkliydi o yüzden de çook gerçekçiydi!


Akşam Arda yatmaya hazırlanırken benim Can'ı uyutmuş olduğumu ve aşağı inmeye hazırlandığımı görünce:
- Bu akşam seninle koyun koyuna uyuyacağım! Var mısın buna hı?


Çağlar kütüphanede bir şey ararken bizim nikah davetiyemizi bulunca Arda' ya takıldı.
- Sen bunun ne olduğunu biliyor musun? Bu çok önemli bir şey. Bu olmasaydı sen olmazdın :)
Arda davetiyeyi alıp baktıktan sonra
- Yani siz bununla insanları nikahınıza çağırdınız. Sonra evlendiniz. Sonra bir çocuğumuz olsun dediniz ve ben mi oldum?
- Aynen öyle!
- Hımm .. Ama baba işte sizin bu çoçuğunuz bir değişik..
- Nasıl yani? Neyin değişik senin?
- İşte öyle değişik bir çocuk bu çocuk hep hayaller kuruyor filan..





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails