12 Haziran 2010 Cumartesi

Bugün O' nun Doğumgünü

Bizim evdeki büyük adamın doğumgünü bugün.
Senelerdir 20' li rakamlardan 30'lulara geçememişti kocacım, kendi geçmişti de gönlü, ruhu oralarda kalmıştı sanki. Bu sene ilk defa telaffuz etti 30' lu yaşlarını.. Biraz buruldum sanki onun ağzından duyunca.
Hem ' 20' leri unut, daha ne kadar küçüleceksin, yok artık kaç sene geçti 20' lerden bu yana ' diye şakayla karışık takılırken her yaş gününde, bir yandan da bitmeyen enerjisi, hayalleri, gelecek planları, hırsı, azmi, neşesi hep 20' lerde kaldığı için mutlu oldum, gücümü, ivmemi aldım ondan.

Baba olmak mı kabullendirdi sana yeni yaşlarını? Belki.. Oğlun yetişemediğin bir hızda büyürken senelerin geçtiğini daha mı kolay idrak ediyor insan, ne de olsa gözünün önünde gün be gün bebeklikten kurtulan bir canlıyı izliyorsun.
Her ne olursa olsun sebebi, sen kalbini 20' lerinde tutmaya devam et.
Neşeni, heyecanlarını, meraklarını hep o yaşlardaki gibi dinç tutmaya, hayallerinin peşinden koşmaya, isteklerin için çabalarken 20' li yaşların azmini içinde hissetmeye devam et..
Çok çok seneler sonra 20'ler güzeldi, 30' lar daha güzel, 40'lar çok daha güzeldi diye anlatabilmek için, yüzündeki çizgiler kahkahalarından kalmış olsun diye, o çok sevdiğin 20' leri hiç unutma, içinde hisset..
Hep böyle kal yani, hep seni tanıdığım 20' lerindeki gibi..
Beyazlarını çoğaltmış olsam da! :) geçen yıllar boyunca , ben gözlerine her baktığımda, o genç, enerji dolu adamı görüyorum.. Yeni yaşın kutlu olsun, seni çok seviyorum!..

Paylaş

1 yorum:

elif ada dedi ki...

Nice nice mutlu ve sağlıklı yıllara. Hep çok mutlu olun. Her şey gönlünüzce olsun

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails