7 Ekim 2010 Perşembe

Bu sabah dansımız gelmişti de , ondan geciktim?! İnandırıcı olur mu?


Bu fotoğrafı geçen yaz Beylerbeyi'nde sevgili Neslihan' ı beklerken çekmiştim. Temiz havada yaptığı sabah uykusundan yeni açtığı gözleri ile tepesindeki ağaca, ve o ağacın üzerinde muhtemel seçemediği ama geveze ötüşünü duyduğu kuşa bakıyor. 
Neslihan gelirken bir dolu da cici getirmişti Arda' ya o gün, hepsini kullandık, biz büyüdük ciciler küçüldü ama işte şu oyuncak o gün bugündür hala ortalarda. 
Bir süre pek oynamadığını düşünüp oynamadığı oyuncakları koyduğumuz sepete koymuştum. Geçen gece o sepeti döküverdi ortaya ve bunu bulup çıkardı tekrar. Daha küçükken yolculuklarda çok defa canımızı kurtaran bu oyuncak şimdi de radyo görevi görüyor, bulduğundan beri dans ediyoruz :) Düğmelerine basınca bilindik melodileri olan çocuk şarkılarını çalıyor. Bu sabah benim hazırlandığım süre boyunca düğmesine basıp bildiği ve beceremediği bütün dans figürlerini yaptı, şarkı bitince koşarak düğmesine bir daha basıp halının ortasına geri döndü. Arada anne de dansetsin diyerek beni davet etti ve ben eğlenmekten kameraya çekemedim.! 
Her gün dansediyoruz oysa biz ama kendi kontrolündeki müzik çalan bir alet çok mutlu etti Arda' yı. En huysuz olduğu sabahlardan biriydi bu sabah oysa, midesi kötüydü, burnu tıkalıydı, öksürüyordu ama işin içine müzik girince bir anda tüm sızılar unutuluyordu. Nesli'ciğimin kulaklarını bir kere daha çınlattık, bir kere daha teşekkür ettik ve işe geç kalmayı da göze alarak bayaa bir dansettik ve tabii geç kaldık! :)
Ve unutmadan son günlerdeki iki Arda favorisi Rengarenk ve Öp . :)

Paylaş

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails