10 Aralık 2010 Cuma

Anladım

Eğer ki bir nedenden dolayı, yada nedensiz
anne istiyorsa canı,
sadece nazlanmak için olabilir
yada sadece yanında olmak için ,
anne istiyorsa işte ,
ve farkedemezsem bunu,
sabah kosturmacasına,
çanta hazırlamaya,
ona yemek yetiştirmeye dalarsam..
O bu süre zarfında o babasıyla çooook eğlense bile,
en sonunda çok sudan bir sebepten kriz çıkarıyor..
Anladım..

Ve anladım ki,
kim O' na hayır derse desin,
elinden tehlikeli nesneleri kim alırsa alsın,
kim istediği şeyi vermezse vermesin,
kim sorularını cevaplayamasın,
evet tepki gösteriyor tabii,
ısrarcı oluyor,
direniyor ama
bunları yapan anne ise,
ve eğer anne olur da bir miktar sinirlenirse,
buna dayanamıyor işte.
Hayır deme bana!
sarılalım mı?
kucaana geliim mi?
sıralanıyor arka arkaya..

Tüm bu sebepler ve daha pek çok başka sepeblerden dolayı işte,
oracıkta, yanıbaşında olmam gerektiğini
bir kez daha
bir kez daha
anladım..

Paylaş

4 yorum:

kaynanazede dedi ki...

lan ağlıycam şimdi :(

elif ada dedi ki...

Ah be Zeynep,
Bizi özledikleri, hep yanlarında olalım istedikleri için yapıyorlar bunca kaprisi... O bir türlü tanımlayamadıkları, dile getiremedikleri küskünlükleri yüzünden. Ne olurdu çalışmak zorunda olmasak. Ama tüm gün evde olmak da yoruyor insanı. Bu arada konuşabildin mi, saatleri ayarlayabildin mi? Oğluşumu kocaman öp benim için

ZEYNEP dedi ki...

Konuştum Umur'cum da istediğim gibi olmadı:( Bir süre için , birini bulana kadar 8-5 çalışabilirim, bu konuda uzlaştık en azından ama geçici çözüm işte..
Ne güzel ifade etmişsin, küskünlük doğru kelime gerçekten..
Ben de öpüyorum sizi..

elif ada dedi ki...

Üzüldüm şimdi Zeynep ya. Neyse her şeyin hayırlısı olsun. Sen, iyi ol, o iyi olsun da. Öpüyorum ikinizi de

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails