15 Aralık 2010 Çarşamba

valla biz bir şey yapmadık, tek suçlu kardan adam..

Daha adam olmamış bir sıpa varsa evde, öyle haftalar öncesinden plan filan yapmayacaksın.
Uçak bileti, kalacak yer filan hiç ayarlamayacaksın.
Kimseye söz vermeyeceksin, en sevdiğin kelimeler inşallah, maşallah, hayırlısı filan olacak.
Çünkü bu bücürlerin planları son dakikada çok güzel manevralarla bozmak gibi bir kabiliyetleri var.
Geçen sefer eğitimler, biletler vs iptal edilmiş bir araya gelinmişti. Bu sefer de ben iptal ettim eğitimimi, 17 Aralık' ta İzmir' e uçup, 18 Aralık' ta kızlardan birine gelinlik giydirmek üzere toplanacaktık bir araya. Yine bir eksiğimiz olacaktı ama mazereti çoook küçüktü henüz :)
( 4 kilo olmuş Deniz kuzu bu arada, annesinin memesine olan aşkı büyüyormuş her gün , pek mutluyum pek :) )
Arda da gelecekti tabii, amaa haftasonu kardan adam yaptı ya hayatında ilk defa, zaten hafiften kırıktı, sonuç: Pek fena öksürüyor şu anda. Ateş yoktu o da çıktı. Her yere gidebilirsiniz, 'bişi olmaaaz ' cı doktorumuz bu sefer, gitmese iyi olur dedi. Demek onun da sınırları varmış..
Ben gideceğim bir şekilde,
Gitmeliyim...
Evet aklım evde kalacak,
Evet giderken yol boyu gitmese miydim acaba diyeceğim,
dönerken de şu yol çabuk bitse,
Evet dar zamanda kuzuya bir kitap, belki bir minik süs getirmek için gözlerim fıldır fıldır olacak İzmir sokaklarında,
Evet telefon kulağıma yapışacak,
ve evet döndüğümde benden intikam alacak cüce,,
ve evet evet uçak biletlerimiz çöp oldu..
Ama O'nu göremezsem gelinliğinin içinde,
kıvırcık saçlarını açık mı bırakmış, yoksa toplamış mı ,
makyajı istediği gibi olmuş mu,
koşturmacadan ucunu yakalayamadığı organizasyonu onu mutlu etmiş mi anlayamazsam..
Olmaz, ı-ıh içimde kalır.
Hem benim kalır
hem O'nun kalır..
Öte yandan düşünüyorum da ,
ben ki Arda' yı hasta haliyle ( daha ciddi hastalıklar olmasın) bırakmayı düşünebiliyorsam,
aklımı fikrimi evde bırakacağımı bile bile yola çıkabiliyorsam, içim kıpır kıpırsa,
oğlum büyüyor galiba yaa..
ve kocacım hep destek tam destek yanıma duruyor.
Daha fazlasını isteyenin aklına şaşayım değil mi ama?:)

Bu arada gözümde çıkan şu şey, adı her neyse ( ama adı arpacık değilmiş öğrendim) öyle kolayından geçmezmiş. Mlyon tane damla damlatıp geçmezse alacaklarmış.
E peki ben böyle tek gözlü canavar gibi mi gideceğim düğüne?

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails