30 Mayıs 2010 Pazar

5-1=4, sene 2010..

Bahsi ve 5-1=4 olmak üzere resmi geçen beş kişinin bir parmak hesabı ile en son 4 sene önce bir araya geldiği anlaşıldı. Hızlı bir plan, plana yetişmek için değiştirilen uçak biletleri, vazgeçilen eğitimler ve kırılan derslere rağmen olamadı yine beşi bir araya gelemedi..
Dört beş seneden çok ama çook önceye uzanan bu dostluk hikayesinde herkesin yeri, yurdu, işi, gücü, yaşı, sıfatı değişti. Değişmeyen ise bitmeyen sohbetlerin yanında, hala birbiri için meraklanan, endişelenen, sevinen ve üzülen beş kocaman kadının birbirilerinden vazgeçmeyişleri oldu.. Bütün kötü huylarım, sivri dilim, tutamadığım çenem, keskin köşeli tüm kenarlarım ile kabul edildiğim dört ayrı kalbe, hak ettikleri değeri verebildiğimi umuyorum..
Çok özlemiştim, sesiniz varlığınız çok iyi geldi bana.. Yine gelin, artarak çoğalarak bu sefer , olur mu?
Herkesin dişlerinin gözüktüğü tek poz bu ve çok aradım, yalnızca beşimizin olduğu bir fotoğraf bulamadım..Yalnızca beşimizin olduğu günler ve saatler ne çok oysa ki..


Paylaş

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails