5 Mayıs 2010 Çarşamba

Anneye ev eşyası alma dayatması..!

Dün akşam eve dönüş yolunda radyoda mecburi olarak sekiyorum, reklamdan reklama geçiyor kanallar, ben kaçıyorum onlar kovalıyor sanki. Anneler günü diye haftalar öncesinden başlayan beyaz eşya, küçük ev aletleri, milyon tane ev eşyası reklamından yıkılıyor her yer.

Anneler gününde anneye ev eşyası alınmasına karşıyım, hatta çok kılım da denebilir.

Küçükken babayla işbirliği yapıp küçük ev aleti almışlığım vardır benim de ama kendi paramı kazanmaya başladıktan sonra , bir nevi aklım iyice erdikten sonra ı-ıh. Ortak kullanıma açık eşyalar neden anneler gününde "Anne'ye" alınsın ki?  Derkeeeen reklama girecek biliyorum ama Arzum' un reklamı kulağıma çalındı: " "Annenize hediye almanıza gerek yok, onu çok sevdiğinizi söyleyin yeter" gibilerinden tek bir cümle. Hah dedim biri akıl etmiş en sonunda bu şekilde sempati kazanmayı. Kahve makinelerini, meyve sıkacaklarını insanın gözüne sokmadan akılda kalmayı düşünebilmişler..

Geçen sene bizim anneler günümüzden .. Arda 6 aylık..

1 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

ne kadar küçükmüş hakikaten, resimlere bakınca anlıyoruz :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails