10 Mayıs 2010 Pazartesi

Anneler gününden büyüme notları..


80 küsür yaşında anneannem, annem, ben, bir de bu çirkin surat.. Dört nesil bir araya gelmiş daha ne isterim? Herkes kendi annesinin kuzusu iken aynı zamanda , kendi kuzularını da almış kucağına,, Hepsi ile aynı odada sağlıkla keyifle oturmanın tadını başka hiç birşey veremeyeceğinden, oturduk biz anneler gününde.. Sohbetten sohbete atlayıp birlikte oturmanın keyfini çıkardık :)

Ve bu sıpa oldu tam 18 aylık. Bir türlü açılmayan burun, alerji testlerine kadar varan süreçte o kadar çok doktora gittik ki son zamanlarda 18 ay kontrolüne gelmeyin artık dedi. Ortalamanın biraz üzerinde boy, kilo..Peşpeşe dökülmeye çalışıp genelde dudağa sıkışan kelimeler, hiç yer görmeyen bir popo, uzaması gerekirken kısalan yada bana öyle gelen dikkat süresi,gittikçe becerikli kullanılan eller, açılan dolaplar, atlanmadan yerine getirilen komutlar,yapılan taklitler, bitmeyen enerji..

Ben de senin yaptığını yapacağım, senin kullandıklarını kullanacağım, oyuncaklar yerine gerçek eşyalarla oynayacağım, giyinmek istemiyorum, soyunmak hiç istemiyorum,balkona çıkacağım, hayııırrr içeri girmeyeceğim, bütün süpürgeler, sopası olan tüm aletler, hepsi hepsi benim, hepsini aynı anda elime alacağım, vermezseniz çığlık kıyamet ağlayacağım..

Evet 1,5 yaşındayım ve aslında tüm bu itirazların, direnişlerin arasında hala günümü çoğunlukla gülerek, koşarak ve dıgıldayarak geçiriyorum :)

Evet 1,5 yaşındayım ve kalıbımı basarım bu halimden daha çok özleyeceğiniz bir aralık daha olmayacak!!

Evet 1,5 yaşındasın, hala ne kadar küçük olduğunu ve ne kadar büyük bir hızla büyüdüğünü her gün bir kere daha farkediyoruz. 1,5 yaşındaki küçücük tospa, seni çok ama çoook seviyoruz..

4 yorum:

elif ada dedi ki...

Biz seni çok seviyoruz sevimli surat

nilo dedi ki...

Apperim ona annei kocaman adam oluyooo:D

ayşegül dedi ki...

çok tatlısın küçük tospa :)1,5. yaşınız kutlu olsun.

ZEYNEP dedi ki...

Umur' cum , Nilo, Ayşegül, Çook teşekkür ederiz.. Öpüyoruz sizi kocaman!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails