30 Ekim 2011 Pazar

Bu Bayram



Bu bayram bütün sıpaların bir bayram şiiri var, ne güzel, demek ki zamanı :)
Cuma günü bayram kutlaması için okula bir çocuk tiyatrosu geldi, oyunun bitiminde bu cüce çıkmış sahneye bir başına, bu şiiri okumuş, alkış alınca da çok sevinmiş.. 
Okuldan almaya gittiğimizde bizi kapıda gören herkes Arda 'nın şiirinden bahsediyordu, dedim keşke çekseydiniz en azından bir fotoğraf.. Görmeden inanmam diyesimde geldi de tuttum çenemi :)
O kadar şaşırdık ve sevindik ki o kısacık zamanda fotoğraf çekmek kimsenin aklına gelmedi dedi öğretmeni..
Ne de olsa suratsız büyüyen bir cüce için beklenmedik bir performans..
Öğretmenlerinin sevincine, bizim kendisini kutlamamıza rağmen kendisi coşmak yerine garip bir gurur sergiliyor..
Çok değişik, çok güzel bir şey çocuk olmak, çok..

2 yorum:

Itır dedi ki...

Ben bu postu okurken Arda geldi, kim bu dedi..O da ARda, bir arkadaşımın oğlu dedim, 10 kez seyretti video yu. Anne ARda'yı aç..ama ben diilim di mi o? diye
:))

ZEYNEP dedi ki...

:) Ay yerim onu! Zor tabii o Arda ben Arda nasıl yani diyor çocuk :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails