8 Ocak 2011 Cumartesi

İşte başladık :)

Kahvaltı masasındayken daha
' neyeye didicez taavaltıdan sona?' diye sormaya başlayıp,
'ditmeyelim hello Aada solemeyelim' itirazlarını takiben pes eden,
 'o naman siz söleyin ben seeyediim' diye anlaşmaya varan sıpaaaa,
Music Together kış dönemi ilk dersi sonunda , yani hemen hemen iki saat önce, dersi
 ' eve ditmeyelim, bitane daa şayti ( şarkı) çalsın öyetmen' diyerek,
 ' bitmedi deys bitmedi, bu numuutayı ( elinde çiki çiki ses yapan bir yumurta var da bu süre zarfında ) bıyatmayalım sepete, öyetmen deyi (geri) delsin' diye ağlamaya ramak kalmış bir halde bitirdi.
Ne zaman ki baktık olmayacak içeri gittik, Yapıncak teyzesi, pardon artık o ' Napınca öyetmen' i ona CD sini verdi ve 'ders bitti haftaya yine geleceksin yine şarkı söyleyeceğiz burayı kapatıyoruz şimdi, sen bu CD yi arabada dinle ' dedi, o zaman ikna oldu beyimiz.
'Numuuta' yı da sepete bıraktı, hem de kendi isteği ile! , çıktık.
CD' de çalan şarkılar ' Napınca Öyetmen Şaytısı' olarak isimlendirildi bile. Eve gelene kadar dinlendi. Yine yer yutarız biz o CD' yi, biz bayarız o baymaz, ben biliyorum :)
Ve bir şey daha biliyorum, Music Togerher Arda' ya çoook ama çok iyi geliyor...

Paylaş

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Bende de sizden görüp bir fikir uyandı, 2 oğlumu da alıp gideceğim nadir yerlerden biri diye düşünerek ışıldadı içim.. lakin bir baktım ki 5 yaş sınırmış galiba.. oğlum şubatta 5 oluyor:( yazık, pe de eğlenceli olabilirdi..

ZEYNEP dedi ki...

Hay allah keşke daha miniklerken rastlasaydın Music Together' a diyeceğim ama bir yandan da maşallah ve ne güzel büyüdü oğlanlar demek istiyorum :)Eminim ikisi ile çok daha eğlenceli ve kuduruk aktiviteler yapılıyordur. Darısı başımıza :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails